bonprix en partners hebben voor het gebruik van sommige gegevens je toestemming nodig om je onder andere informatie te kunnen geven over onderwerpen die je interessant vindt. Door op ‘OK’ te klikken, geef je ons deze toestemming.
Bel ons via het nummer 070 23 23 22 (0,30 €/min) van maandag t/m vrijdag van 8u30 tot 20u en op zaterdag van 10u tot 18u.
Op volgend adres:
bonprixBP 200107700 Moeskroen
Schrijf ons a.u.b. vanaf welk punt je niet meer verder komt, zodat we je gericht kunnen helpen.
Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren, is deze direct in behandeling genomen en verwerkt en kan daarom helaas niet meer worden gewijzigd. Je kunt het pakket bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger.
Je kunt bij elke bestelling een ander leveradres opgeven. Bij je online-bestelling vul je het gewenste adres zelf in. N.B.: Als je je bestelling reeds geplaatst hebt, kan het leveradres niet meer worden gewijzigd, aangezien bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt.
Je kunt je bestelling te allen tijde volgen met e-Tracker van bpost. In Mijn bonprix kun je tevens de status van je bestelling zien.
Schrijf ons a.u.b. de bestellingdatum van de betreffende bestelling en we kijken voor je na wat er aan de hand is.
Een artikel dat als "uitverkocht" in onze shop wordt gekenmerkt, komt helaas niet meer terug. Als een artikel tijdelijk uitverkocht is, d.w.z. als "binnenkort beschikbaar" is gekenmerkt, kun je je automatisch een bericht laten sturen wanneer het artikel weer op voorraad is. Klik daarvoor op "Stuur mij een bericht" bij het betreffende artikel.
Schrijf ons a.u.b. wat er niet in orde is en we helpen je graag verder.
Veel antwoorden over verzendkosten vind je ook op onze service-pagina's onder: Leveren
Als je een artikel wilt omruilen, registreer je dit artikel eerst als retour in Mijn bonprix onder "Een artikel retourneren". Aan het einde van deze registratie kun je het artikel omruilen in de juiste maat of kleur door te klikken op "Ik wil mijn artikel(en) ruilen."
Als je je hebt geregistreerd voor Mijn bonprix, kun je te allen tijde je rekeningen online bekijken onder Mijn bonprix
Als je betaling deze aanmaning heeft gekruist, kun je de aanmaning als niet geschreven beschouwen. Heb je je bestelling nog niet betaald, dan kun je je betaling snel en simpel uitvoeren in Mijn bonprix door te klikken op "Een betaling uitvoeren" Begrijp je niet waarom je een aanmaning hebt ontvangen, neem dan contact op met ons en wij kijken het graag voor je na.
Schrijf ons a.u.b. van welke betaalwijze je gebruik wilt maken en vermeld ook je klantnummer mits je dat al hebt.
We behouden ons het recht voor, betaalwijzen individueel aan te bieden. Als je iets bestelt, worden automatisch de betaalwijzen weergegeven waaruit jij kunt kiezen.
Het kan een paar dagen duren voordat je betaling bij ons binnenkomt. Als je je hebt geregistreerd voor Mijn bonprix, kun je te allen tijde je betalingen bekijken onder Mijn bonprix
Als je je hebt geregistreerd voor Mijn bonprix, kun je direct je actuele saldo bekijken onder Mijn account.
Om een artikel terug te sturen kan je op de volgende manieren gebruik maken van onze retourservice: 1.Verpak het artikel in de originele, doorzichtige plastic zak waarin het betreffende artikel was verpakt (controleer het gele bestelnummer). 2.Stop deze daarna in de zak of doos met het logo van bonprix erop. 3.Kies uit 2 retourneermogelijkheden: ◦Afgeven bij een Mondial Relay afhaalpunt (met retouretiket van bonprix dat je kunt afprinten op Mijn bonprix). Plak het retouretiket van bonprix op de verpakking over je eigen adres en breng het naar een door jou gekozen Mondial Relay afhaalpunt. Voor deze service vragen wij een bijdrage van 3€. ◦Breng het pakket naar een postkantoor (zonder retouretiket) en stuur het naar bonprix 6099 CHARLEROI X.
Het kan enige tijd duren voordat een geretourneerd artikel bij ons binnenkomt en verwerkt is. Je ontvangt een bericht van ons als je retour is aangekomen. In Mijn bonprix vind je tevens de status van je retouren. Is je retour echter na 3 weken nog niet verwerkt, neem dan a.u.b contact met ons op.
Het kan enige tijd duren voordat een geretourneerd artikel bij ons binnenkomt en verwerkt is. Niet alle artikelen worden gelijktijdig verwerkt, het kan daarom voorkomen dat je meerdere ontvangstbevestigingen voor een geretourneerde bestelling ontvangt. Zijn je retouren echter na 3 weken nog niet allemaal verwerkt, neem dan a.u.b contact met ons op.
Uiterlijk 30 dagen nadat je de artikelen retour hebt gestuurd of wij je melding dat je wilt herroepen, hebben ontvangen, betalen we het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug. Als je na 4 weken nog geen terugbetaling hebt ontvangen, schrijf ons dan a.u.b met de volgende gegevens: - nummer van het afleverbewijs - besteldatum - retourdatum - artikelnummer(s)
De snelste oplossing is: Stuur je pakket via het postkantoor naar: bonprix – 6099 CHARLEROI X De frankering is voor jouw rekening, volgens de geldende posttarieven.
Je klantnummer ontvang je na je eerste bestelling. Je klantnummer staat tevens op je bestelbevestiging. Je klantnummer vind je ook in je account onder Mijn bonprix. Log daarvoor in met je e-mailadres en wachtwoord.
Als je je wachtwoord bent vergeten, ga je naar de login-pagina en klik je daar op "Wachtwoord vergeten?". Je ontvangt vervolgens van ons een e-mail met de verdere stappen.
Onder Mijn bonprix kun je je te allen tijde registreren en een account aanmaken. Heb je hulp nodig? Schrijf ons a.u.b. vanaf welk punt je niet meer verder komt, zodat we je gericht kunnen helpen.
Als je een account hebt bij Mijn bonprix, kun je daar heel eenvoudig je persoonlijke gegevens wijzigen. Als je wilt dat wij je gegevens voor je wijzigen, stuur ons dan je oude en nieuwe gegevens toe.
Jammer dat we je als klant verliezen. Ben je niet tevreden over ons? Zou je ons kunnen schrijven wat er mis is gegaan? We zouden graag nog de kans krijgen om erop te reageren en indien mogelijk het probleem op te lossen! Weet je zeker dat we je gegevens moeten verwijderen, stuur ons dan je complete adresgegevens, zodat we je aanvraag kunnen verwerken.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de maat, zodat we je snel verder kunnen helpen.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de besteldatum en laat ons weten wat er niet in orde is, zodat we je snel verder kunnen helpen.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de maat, dan kijken we het graag voor je na.
Stuur ons a.u.b. het artikelnummer en de maat en schrijf ons wat je graag wilt weten.
Op onze service-pagina's kun je je voor onze newsletter aanmelden.
Op onze service-pagina's kun je onze catalogus aanvragen.
Op onze service-pagina's kun je je voor onze newsletter afmelden. Bovendien vind je bij elke newsletter onderaan een afmeldlink, waarmee je je afmeldt van onze newsletter.
Als je onze catalogus niet meer wilt ontvangen, stuur ons dan je complete adresgegevens.
Onze Algemene Verkoopvoorwaarden vind je hier.