Welkom, nu inloggen

Het bedrijf

De Europese wind wakkert ons aan…

bonprix is een dochteronderneming van de OTTO Versand-groep, de wereldmarktleider in de verzendhandel. De firma werd opgericht in Duitsland in 1986 en breidde al snel haar aanbod uit naar verschillende Europese landen zoals Frankrijk, Polen, Italië, Groot-Brittannië, Rusland, België en Nederland.
Het succes van bonprix wordt in elk van deze landen verzekerd door haar Europese collecties en haar beleid, dat hoofdzakelijk gebaseerd is op een klantvriendelijke dienstverlening.

… en waait natuurlijk ook door België…

bonprix, gevestigd in België sinds 2004, verdeelt vandaag de dag meer dan vier miljoen catalogi per seizoen.

In België stelt bonprix elke drie weken een nieuwe catalogus samen.
Door de seizoenen en de edities heen, heeft bonprix altijd gezorgd voor gevarieerde en moderne collecties, aangepast aan ieders uitgesproken voorkeur. De Europese bonprix-mode valt bij iedereen in de smaak omdat ze dynamisch, gevarieerd en voordelig is zonder daarbij ooit de kwaliteit uit het oog te verliezen.

Ook in België spreekt bonprix met haar grote verscheidenheid aan collecties een heel groot publiek aan.

Iedereen vindt er zijn favoriete outfit, in de meest uiteenlopende stijlen. We bieden een vaste prijs, onafhankelijk van de maat, een verzekerde kwaliteit en een gegarandeerde dienstverlening.

Terwijl anderen aan winst denken, denken wij aan onze klanten…

Heel de familie kleedt zich met bonprix. Toch blijven vrouwen, jong en oud, onze grootste klantengroep. De kwaliteit van onze dienstverlening is zeker één van de redenen voor hun trouw:

  • Alle maten voor dezelfde prijs.
  • Eenvoudige betalingsvoorwaarden.
  • Gekarakteriseerde catalogi voor elke leeftijd, samengesteld om aan specifieke verwachtingen te kunnen beantwoorden.
  • Gevarieerde collecties voor de hele familie, met streng gecontroleerde kwaliteitsproducten.
  • Gebruiksvriendelijke bestelmogelijkheden via internet, per post of telefonisch
  • Persoonlijk contact met onze bonprix-consulentes: zij luisteren aandachtig en geven je telefonisch raad en inlichtingen.

De scherpe prijzen van bonprix zijn een daverend succes

Geen schreeuwerige campagnes, geen agressieve aanpak, geen holle woorden:

bonprix stelt haar concurrentiekracht op de voorgrond en laat de prijzen voor zich spreken. Onze klanten voelen zich begrepen en worden gerespecteerd. De verbintenis die bonprix aangaat om haar verplichtingen na te komen en haar klanten tevreden te stellen, is geen loze belofte.
Dit op de klant gerichte beleid leverde ons meer dan 6 miljoen tevreden klanten op.

Ons “BEST”-concept

Bestand tegen concurrentie: onze prijzen zijn goed bedongen
Eerst luisteren en begrijpen, dan efficiënt en eenvoudig antwoorden
Sympathieke handelswijze en gerenommeerde reputatie
Transparant en oprecht tegenover klanten, leveranciers en personeel

Hoe kan ik bij bonprix solliciteren?
Uitklappen >