Mensen

Wie werkt er bij bonprix?

Bij ons werken wereldwijd meer dan 3.000 mensen goed en graag samen.

De belangrijkste factor voor ons succes zijn de mensen die bij ons werken. Hun ideeën, knowhow en creativiteit maken ons tot wat we nu zijn. We werken met een platte organisatiestructuur en hebben korte wegen. Zelfverantwoordelijkheid en eigen initiatieven zijn bij ons graag gezien. We bouwen op teamwork, ook als teamleden verspreid over verschillende continenten zitten. En we hebben allemaal dezelfde missie, namelijk om onze klanten overal op de wereld de beste bonprix mode te bieden. We leren samen uit onze ervaringen en vieren samen successen. Kortom: bonprix – it's us!

Wat inspireert en motiveert onze CEO's bij bonprix?

Vier CEO's sturen bonprix: Rien Jansen, Dr. Kai Heck, Markus Fuchshofen en Dr. Richard Gottwald.

"Mode is een van de mooiste bijzaken van de wereld. Wij bij bonprix maken fashion waarin elke vrouw in elke leeftijd en elke maat zich goed kan voelen. We creëren elke maand nieuwe collecties om al onze klanten over de hele wereld elke keer weer opnieuw te inspireren. En dat hoge kwaliteit, duurzaamheid én betaalbare mode bij ons samengaan, daar ben ik vooral trots op." Rien Jansen, Managing Director Buying, Marketing and Retail

"We doen er alles aan om onze klanten te allen tijde, ofwel onderweg of thuis, een inspirerende modebeleving en goede service te bieden, zodat ze graag bij ons winkelen. Ik ben er trots op hoe onze teams zich inzetten om de verschillende shops steeds verder te perfectioneren en er met de nieuwste technologieën voor zorgen dat ons bedrijfsmodel altijd up-to-date is, net als onze mode." Dr. Kai Heck, Managing Director Finances, IT and Services

"Onze successtory begon met 10 medewerkers en een catalogus van 32 pagina's. Vandaag de dag zijn we een succesvolle, internationale fashion retailer en e-commerce player. Ik vond het erg fascinerend om deze reis samen met bonprix door de jaren heen te maken. En ik verheug me erop om samen met mijn collega's de verdere reis van bonprix mede vorm te kunnen geven." Markus Fuchshofen, Managing Director E-Commerce Management, Sales (Germany), Branding and Advertising

"In het bedrijfsleven is er niets zo motiverend als successen samen behalen en samen vieren. Een van de sterke punten van bonprix is ook de omgang met 'flops'. Juist door het consequent lering trekken uit gemaakte fouten krijgen de mensen bij bonprix het telkens weer voor elkaar om met frisse energie en creatieve ideeën nieuwe wegen voor een succesvolle toekomst te vinden." Dr. Richard Gottwald, Managing Director Sales (international), E-Commerce Customer Process & Information Management, HR and Corporate Communications